Excel·lent presentació d'en Jordi Dolcet de l'equip CRP del Servei Educatiu del Baix Llobregat 6. L’objectiu de l'autor és donar a conèixer els principals recursos i eines existents a la xarxa que el docent pot utilitzar en l’acte d’escriure a l’aula. S’estructura en tres grans apartats. El primer fa una introducció sobre el perquè s’escriu a l’escola (per plaer i per aprendre) i s’explica quin paper tenen dels models textuals per a la creació de textos. La segona part és una breu reflexió sobre els nous entorns de lectura i escriptura i les noves tipologies textuals relacionades amb l’eclosió de les TIC a la nostra societat. I a la tercera es presenten els recursos agrupats segons la finalitat de l’escriptura a l’aula.
PER ESCRIURE AMB LES TIC QUINS RECURSOS TENIM A L'ABAST
FONT: reportEducació
Excel·lent presentació d'en Jordi Dolcet de l'equip CRP del Servei Educatiu del Baix Llobregat 6. L’objectiu de l'autor és donar a conèixer els principals recursos i eines existents a la xarxa que el docent pot utilitzar en l’acte d’escriure a l’aula. S’estructura en tres grans apartats. El primer fa una introducció sobre el perquè s’escriu a l’escola (per plaer i per aprendre) i s’explica quin paper tenen dels models textuals per a la creació de textos. La segona part és una breu reflexió sobre els nous entorns de lectura i escriptura i les noves tipologies textuals relacionades amb l’eclosió de les TIC a la nostra societat. I a la tercera es presenten els recursos agrupats segons la finalitat de l’escriptura a l’aula.
Excel·lent presentació d'en Jordi Dolcet de l'equip CRP del Servei Educatiu del Baix Llobregat 6. L’objectiu de l'autor és donar a conèixer els principals recursos i eines existents a la xarxa que el docent pot utilitzar en l’acte d’escriure a l’aula. S’estructura en tres grans apartats. El primer fa una introducció sobre el perquè s’escriu a l’escola (per plaer i per aprendre) i s’explica quin paper tenen dels models textuals per a la creació de textos. La segona part és una breu reflexió sobre els nous entorns de lectura i escriptura i les noves tipologies textuals relacionades amb l’eclosió de les TIC a la nostra societat. I a la tercera es presenten els recursos agrupats segons la finalitat de l’escriptura a l’aula.
Etiquetes de comentaris:
NOVETATS I ENLLAÇOS D'INTERÈS 4,
RECURSOS LLENGÜES,
SESSIÓ 4 2011-12
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada